עורך דין לענייני אלימות במשפחה

יש מקום שצריך להיות מוגן ושליו יותר מאשר המשפחה שלנו? עם זאת, כולנו יודעים לומר שלא תמיד זה כך. למרות הכוונות הטובות והרצון, בסופו של דבר כולנו מודעים לכך שיש גם משפחות שבהן ישנה התנהגות אלימה יום יום. חשוב להבין שכאשר מדברים על אלימות במשפחה לא תמיד מדברים רק על אלימות פיזית שכן פעמים רבות זו יכולה להיות אלימות נפשית או רגשית, מה שכמובן יהיה הרבה יותר קשה להוכיח. החדשות הטובות הן שהיום המודעות לכל הנושא הזה הרבה יותר גבוהה מאשר בעבר וזה אומר שיש מה לעשות בנידון. מתעללים בכם בבית? או שאתם יודעים שבביתו של חבר או חברה מרביצים להם? דעו שהחוק עומד לצידכם והאדם שאיתו אתם צריכים להתייעץ הוא עורך דין לענייני דיני משפחה.

 

כיצד יפעל עורך הדין?

ראשית, כפי שצוין באתר של עורך דין מיסקביץ כדאי לדעת שלכל עורך דין יש את שיטת העבודה שלו ואין משהו קבוע שכולם עושים כדי לעזור ללקוחות שלהם. שנית, הדבר הכי חשוב זו למעשה הבקיאות של עורך הדין. האם מדובר על עורך דין מקצועי? האם מדובר על אדם שמוכר למערכת? בדרך כלל עורך הדין ירצה לפגוש, לפני הכול, את הלקוח ולשמוע בפרטי פרטים במה מדובר. על איזה מקרה של אלימות במשפחה מדובר? מזה כמה שנים זה קורה? האם זה מתקיים כנגד כל בני הבית או רק כנגד בן משפחה מסוים? האם האלימות מגיעה מצד גורם אחד או מצד כמה גורמים? עורך דין רציני ישאל אתכם את כל השאלות הללו ועוד הרבה שאלות אחרות כך שכדאי שתכינו את עצמכם לפגישה הראשונה היטב. כמו כן, אומנם לא פשוט לדבר על הדברים הללו פני אדם זר אך אתם יכולים להיות בטוחים שעורך הדין נמצא כאן כדי לעזור לכם. לכן כדאי שתדברו איתו בצורה כמה שיותר גלויה שכן כל פיסת מידע שתמסרו לו יכולה להיות משמעותית ביותר בעתיד.

אלימות

תוך כמה זמן תרגישו שהסכנה באמת חולפת?

זה מאוד תלוי במקרה שמולו אתם מתמודדים. יש מקרים שמהר מאוד ניתן יהיה להוציא צו הרחקה ראשוני שיגן עליכם מפני בן המשפחה התוקף אך יש מקרים שבהם העניין יהיה הרבה יותר מסובך. מה שבטוח זה שכל מה שקשור לתחום של משפטים ותביעות דורש לא מעט סבלנות שכן מדובר על הליכים רציניים וארוכים. מצד שני, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאם עורך דין מקצועי יעמוד לצידכם, יהיה לכם עם מי לדבר ועל מי לסמוך. אל תתפשרו על המקצועיות של האדם שממנו אתם מבקשים שירות ועזרה כי מדובר על העתיד שלכם ומגיע לכם לחיות במקום רגוע ואוהב. עורך דין פלילי לענייני משפחה חייב גם להיות אדם רגיש ואדיב ולכן כדאי לבדוק בידי מי תפקידו את העניינים שלכם.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו