מה הקשר שלכם לקידום אתרים ולמה זה צריך לעניין גם אתם?

מנהלים אתר אינטרנט? עסק, בכל תחום שהוא, והקמתם לעצמכם אתר? אם כך, אין ספק שאתם רוצים שהאתר הזה יצליח, ימלא את הייעוד שלו וגם יביא לכם כמה שיותר לקוחות. עם זאת, נשאלת השאלה איך עושים זאת, כי הרי ברור שיש אתרים שיש בהם יותר תנועה של גולשים לעומת אתרים אחרים. לכן, אם גם אתם בדילמה בנושא הזה ורוצים לקבל תשובות כמה שיותר ברורות ויעילות, כדאי שתדעו: הסוד טמון בקידום האתר. קידום אתרים זה למעשה אותו התחום שגורם לאתר מסוים להופיע בראש תוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הענק – גוגל. לכן זה לא באמת במה אתם עוסקים או מה האתר שלכם משווק, כי מה שבטוח זה שהאתר שלכם צריך להיות מקודם בגוגל.

קידום קשר ראשית

מדוע חשוב להופיע בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש?

האמת היא שהלוגיקה פשוטה וכל אחד יכול להבין אותה אם הוא יבדוק כיצד הוא בעצמו, בתור גולש שמחפש אינפורמציה כזו או אחרת אונליין, מתנהג. אם, לדוגמא, אתם כותבים בגוגל חיפוש עם מילות מפתח כמו ״מלון באילת״, מיד אתם רואים שגוגל נותן לכם מספר אפשרויות שונות. הן מסודרות בסדר מסוים ולרוב, בתור גולשים, אתם נכנסים רק לאתרים שמופיעים בעמוד התוצאות הראשון. זו הסיבה שבגללה גם כאשר אתם נמצאים בצד של בעלי האתר השאיפה שלכם צריכה להיות להופיע בתוצאות הראשונות של גוגל, כי מי בכלל נכנס לעמוד השני או השלישי? לכן, אם חשוב לכם שהאתר שלכם ימלא את הייעוד שלו ואם אתם רוצים שאנשים באמת יכנסו אליו, אתם צריכים להשקיע ולקדם אותו. זו הדרך היחידה בימינו להבטיח שהאתר שלכם יהיה פעיל, יכלול לא מעט תנועה וכך גם יגדיל את הסיכוי שלכם לרווחים נעים יותר בעסק.

איך מקדמים אתר?

עכשיו, אחרי שהבנו את הרעיון של קידום אתרים, אתם בוודאי תוהים איך עושים זאת וכיצד למעשה גורמים לאתר מסוים להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל. זו אכן שאלה מורכבת שמטרידה רבים מאיתנו וכמובן שאין לה תשובה אחת ברורה. מה שבטוח זה שאתם צריכים להבין שקידום אתרים זה מקצוע לכל דבר ולכן אי אפשר לעסוק בעניין הזה ״על הדרך״. יש להשקיע בכך, לבנות אסטרטגיה נכונה ולקדם את האתר שלכם בהתאם לצרכים האישיים שלכם. שנית, יש לא מעט דרכים שבעזרתן ניתן לקדם את האתר, בין אם זו דרך קידום ממומנת ובין אם זו דרך קידום אורגנית ולכן עדיף להתייעץ עם המומחים. מה שבטוח זה שאם תעשו מחקר של מילות מפתח יהיה לכם פשוט יותר להבין מה למעשה אנשים מחפשים כשהם מתעניינים במשהו שקשור לתחום שבו האתר שלכם עוסק. מחקר של מילות מפתח יענה לכם, לדוגמא, על השאלה האם הגולשים כותבים בגוגל ״מלון באילת״ או ״מלונות באילת״ ובצורה כזאת תדעו איך לקדם נכונה את האתר שלכם. את הקידום עצמו, אם אתם פונים לשיטה האורגנית, תוכלו לעשות בעזרת הרשתות החברתיות, בעזרת מאמרי קידום שיכללו את מילות המפתח הרלוונטיות ובעזרת סרטונים מכל הסוגים. אין ספק שבסופו של דבר, כאשר האתר שלכם יגיע אל ראש תוצאות החיפוש, הוא יניב לכם לא מעט הכנסות. אתר שמופיע גבוה ברשימת התוצאות של גוגל ימשוך אליו עוד תנועה וכך גוגל יקדם אתכם עוד יותר בכל דרך אפשרית, אז למה אתם מחכים? שווה להשקיע בקידום אתרים ולא כדאי לדחות את העניין הזה כי קידום אורגני גם לוקח זמן.

 

בשיתוף  w3c קידום אתרים

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו