מובילים מקצועיים ומומלצים להובלות בצפון עם ביטוח ואחריות

מחפשים להוביל את הדירה שלכם בצפון הארץ ליעד קרוב או יעד מרוחק באזור אחר בארץ? או שמא אתם עוברים לגור בארץ הצפון הירוקה ושופעת הנהרות והמים? בשני המקרים, אנחנו לשירותכם, שירות הובלות מיכאל ובוריס, שירות של מובילים מקצוענים, שיודעים מה הם עושים.

ארגזים

מה אתם מחפשים בחברת הובלות טובה וזולה?

כשאתם מחפשים חברת הובלות טובה, אתם בעצם מחפשים מובילים שיודעים את העבודה שלהם, שיש להם כוח פיזי והמון שמחה בלב לעשות את מה שהם עושים בשיא הדיוק וההבנה כיצד לעשות זאת טוב. מובילי מיכאל ובוריס יודעים כיצד להעמיס את הציוד שלכם על כלי הרכב, אם טנדר או משאית, אין זה משנה, לפרוק אותו ביעדו ובין לבין, לשמור על שלמותו.

כשאתם סומכים על המוביל שלכם, אתם בעצם יכולים לרדת מהגז בעצמכם, ולתת לאנשי המקצוע לעסוק בשלהם, ואתם יכולים להתפנות לכל מה שהמעבר מביא איתו.

אתם בודאי מחפשים יותר מכל, חברה אמינה, שהמוביל לא יעמיד אתכם בפני מצב לא אפשרי וישנה מחיר תוך כדי ההובלה, דבר שכיח ביותר, מוביל שישמור על הציוד ושיהיה נעים וישדר אווירה טובה. אם היום יעבור בנעימים, באופן פרקטי ומתוקתק, כל המעבר ייראה לגמרי אחרת, ולהיפך.

הובלת פריטים בודדים והובלות קטנות בזול

לפעמים אין מדובר בהובלה של בית גדול, אלא בהובלת פריטים בודדים, מכשירי חשמל או רהיטים, כמה קרטונים וכדומה. לפעמים אתה רוצה בסך הכול להוביל מכונת כביסה יד שנייה מבית ההורים אליך, כשאתה סטודנט, ואין דרך אחרת לעשות זאת, מלבד להזמין הובלה קטנה. לכן, מחירן של הובלות קטנות אלו של פריטים בודדים או רהיטים, מכשירי חשמל וכדומה, הן בצפון והן בשאר אזורי הארץ, נמוכים ומותאמים למחיר השקעת האנרגיה בהובלה.

מחירה של הובלה קטנה של פריטים בודדים עשויה לנוע בין 200 שקלים חדשים בלבד לכ-500 שקלים חדשים בלבד. מחירן של ההובלות הקטנות משתנה בהתאם לאזור בצפון, אם עיר, מושב או קיבוץ, משנה האם החנייה קרובה אל הבית, והאם מדובר בבניין רחב ממדים או שכונה צפופה וצרה בעיר מסוימת, שניתן להעמיס את הציוד, רק אחרי אתגרים גדולים. כמובן שמחיר הדלק משוקלל בחשבון, וכך ניתן לאמוד מרחקי נסיעה ושימוש בדלק, בנוסף למחיר הבסיסי ותוספות שונות.

הובלות מיכאל ובוריס

מובילי מיכאל ובוריס הם מובילים שמחוייבים לתת לכם את הטוב ביותר. אין התפשרות על הובלה מקצועית שהלקוח יוצא ממנה מרוצה ומסופק, ולכן, אנחנו עושים הכל כדי שהמצב יהיה כזה.

את שירות הובלות מיכאל ובוריס ניתן להזמין אל כל חלקי הארץ, כולל איזור הצפון על כל חלקיו השונים, ערים ופריפריה. אם אתם תוהים לגבי המחירים, דרכי הנסיעה ועוד, הרימו טלפון ובררו את כל הפרטים האלו לפני יום ההובלה עצמו, וכך תוכלו להיות  שקטים.

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

עֵסֶק
עסקים
יתרונות של אוטומציה עסקית

לא מעט עסקים נדרשים להתאים את עצמם ולהפוך יעילים ותחרותיים יותר. אוטומציה עסקית, המשלבת טכנולוגיות חדשניות, הפכה לכלי מפתח המאפשר לעסקים לייעל תהליכים, לצמצם עלויות

לכתבה »
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים
טכנולוגיה
הכוח של שירותי מחשוב לעסקים

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מכל הגדלים מסתמכים במידה רבה על טכנולוגיה כדי לייעל את התפעול, לשפר את הפרודוקטיביות ולהישאר תחרותיים בתעשיות שלהם. היבט אחד

לכתבה »