כך תוכלו לחסוך בכל שנה כסף רב על ביטוחים

אתם שייכים לאותם האנשים שמאמינים שאין דבר חשוב יותר בחיים מאשר ביטוח? אם כך, כמובן שאפשר להבין אתכם. בתוך כל הלא נודע של החיים שלנו, אין ספק שאנחנו צריכים להיאחז בדבר היחיד שייתן לנו שקט נפשי ואת הידיעה שתמיד ״יהיה בסדר״. אומנם ביטוח לא יחזיר אף פעם את המצב לקדמותו, אך הוא יעזור לנו להתמודד לפחות עם הקושי הכלכלי שמצבים שונים מובילים אליו בחיים. עם זאת, האם זה הגיוני לעשות כל כך הרבה ביטוחים? והאם יש סיבה לשלם על אותו ביטוח פעמיים? התשובה היא כמובן לא. יחד עם זאת, ולמרות שכולנו מבינים שחבל לפעמים כפילויות, לרבים מאיתנו זה קורה, פשוט כי אין לנו מושג איזה ביטוח יש לנו. לכן חשוב שתדעו שהר הביטוח יעזור לכם לעשות סדר בדברים, אז למה שלא תפנו אליו עוד היום?

 

קבלת המידע בצורה מסודרת

אחד מהדברים הכי טובים שיעשה עבורכם הר הביטוח זה פשוט סדר. כלומר, אתם פונים אל הגוף הזה, משאירים שם את שם המשפחה שלכם ועוד כמה פרטים ובהתאם לכך מקבלים דוח שכולל את כל מוצרי הביטוח שיש לכם. עצם העובדה שהר הביטוח מחובר לכל החברות הכי גדולות בישראל שעוסקות בתחום הזה מאפשרת לו להשיג את המידע במהירות רבה. כך אתם יכולים להבין על מה אתם משלמים, מה כולל כל ביטוח ובעיקר – האם יש מוצרים שאתם כבר לא זקוקים להם בתחום הביטוחים?

לחסוך כסף

איך עושים את השינוי בביטוח?

 

כמובן שחברות הביטוח מצידן תמיד ינסו למנוע מכם לשנות את הביטוחים השונים או לבטל אותם, אך בסופו של דבר הכול נמצא בידיים שלכם. אתם הלקוחות ואתם יכולים להיות אלה שקובעים איזה סוג של ביטוח יכול להיות יותר רלוונטי עבורכם. חשוב להבין שזה כולל כל תחום שעליו מדברים, כך שבין אם זה ביטוח הדירה שלכם ובין אם זה ביטוח מנהלים – ניתן להכניס בביטוחים הללו שינויים. שימו לב שאפילו אם החיסכון הכלכלי שלכם יהיה נמוך בכל חודש, הרי שלאורך השנים הסכום בוודאי כן יהיה משמעותי. כמו כן, אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים להמשיך ולתרום לחברת הביטוח שלכם, ובטח שלא אחרי שאתם מבינים על מה אתם משלמים. לכן אנחנו מציעים שתפנו עוד היום אל הר הביטוח כי אם אפשר לעשות את השינוי כבר מעכשיו, אז למה לדחות את הדברים?

 

למעבר לבדיקה לחצו כאן

 

תוכן עניינים
מעוניינים ליצור איתנו קשר? מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

מאמרים נוספים שאולי תאהבו